Malmö - Forum
Liga: Allsvenskan
Arena: Eleda stadion
Malmö - Forum

Liga: Allsvenskan
Arena: Eleda stadion
Malmö - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 2 | 27 | 17 | 4 | 6 | 55 | |
| 3 | 27 | 13 | 9 | 5 | 48 | |
| 4 | 27 | 12 | 9 | 6 | 45 | |
| 5 | 27 | 12 | 8 | 7 | 44 |
| 6 | 27 | 14 | 2 | 11 | 44 |
TOTALT 2619978 INLÄGG. JUST NU 41 INLOGGADE.
Davidshall skrev:Vem har sagt att jag inte behöver dem? Jag sa OM mina vänner inte kan följa med. Jag kan likagärna skita i att sälja dem helt och bara riva dem, jag är knappast i behov av pengar men som jag skrev i det förra, 50 kr är symboliskt om det skulle vara att köparen inte ens stått i en kö. Tror du jag köpt på mig två extrabiljetter för att tjäna 100 kr så är du ju helt bakom flötet
Davidshall skrev:Riktigt roligt att många av er skriker er hesa efter både hemma biljetter och borta biljetter, men ni kunde inte lyfta röven för att dra er ner till stadion 2 timmar innan släpp
Kl.00.01 (fd Kl.09.00) skrev:500kr insatt till MFF Familjens insamling Ha det Blått !
Davidshall skrev:Jag har eventuellt 1-2 biljetter över, beroende på om folk kan följa med. Hör av er på PM om någon är intresserad, säljer isåfall för 450 kr. 50 spänn för jag stod och köade i 2 timmar.
Davidshall skrev:Jag har eventuellt 1-2 biljetter över, beroende på om folk kan följa med. Hör av er på PM om någon är intresserad, säljer isåfall för 450 kr. 50 spänn för jag stod och köade i 2 timmar.
Jason Ringenberg skrev:Över 140000:- insamlat av MFF familjen. Respekt!
Johnny Polonski skrev:6000 MFFare lär inte i sig få ticnet att gå ner. Prova med ett par hundratusen som försöker köpa till en Ullevikonsert samtidigt.
TOYS skrev:Någon som vet hur lång tid MFF Shopen brukar ta på sig att leverera? Beställde en ny matchtröja med tryck (och CL märken) för 2v sen men har inte hört något
Visar 1 till 30 ( av 2619978 poster )