Malmö - Forum
Liga: Allsvenskan
Arena: Eleda stadion
Malmö - Forum

Liga: Allsvenskan
Arena: Eleda stadion
Malmö - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 4 | 30 | 16 | 3 | 11 | 51 | |
| 5 | 30 | 13 | 10 | 7 | 49 | |
| 6 | 30 | 13 | 10 | 7 | 49 | |
| 7 | 30 | 13 | 9 | 8 | 48 | |
| 8 | 30 | 12 | 4 | 14 | 40 | |
TOTALT 2633933 INLÄGG. JUST NU 3 INLOGGADE.
Snokus skrev:Bov: Du skämtar om Lewickys passningspel? Slog han ens en passning rätt på hela matchen? Att vara så obekväm med boll när man är mittfältare är i mitt tycke ofattbart.
Himmelsblånd skrev:Himmelsblå och vit! Var ses vi?
George Orwell skrev:En sak till förresten, Real Madrid var inte alls så bra som jag trodde de skulle vara. Matchen mot PSG kändes körd från minut 1, här fick man inte alls den känslan.
Tyska Maskinen skrev:Mer än hälften som kollade var ju säkert Realfans
Tyska Maskinen skrev:Mer än hälften som kollade var ju säkert Realfans
Fatboy skrev:Kvällens största besvikelse var utan tvekan stämningen, måste varit 10-15 tusen nya i publiken sen kvalmatcherna. Klacken kämpade på men fick nästan ingen hjälp alls från sittplats. Ingen press alls på Madrid, inte så där nerpsykande som i kvalmatcherna där Malmöspelarna växer med trycket och motståndarna blir stressade. Kostade oss lätt en poäng idag. Tragiskt att den där Ronaldo är så jäkla omgullad att vi inte kan få mer än en halv stadion med hjärtat på rätt plats.
Fatboy skrev:Kvällens största besvikelse var utan tvekan stämningen, måste varit 10-15 tusen nya i publiken sen kvalmatcherna. Klacken kämpade på men fick nästan ingen hjälp alls från sittplats. Ingen press alls på Madrid, inte så där nerpsykande som i kvalmatcherna där Malmöspelarna växer med trycket och motståndarna blir stressade. Kostade oss lätt en poäng idag. Tragiskt att den där Ronaldo är så jäkla omgullad att vi inte kan få mer än en halv stadion med hjärtat på rätt plats.
TOYS skrev:Ingen vidare stämning på läktarna heller där kan vi mycket bättre. Försökte få igång södra läktaren men blev ombedd att sitta ner. 70 % runt mig tysta som möss hela matchen
Magnus Persson skrev:Hur man kan ha farhågor för 2016 övergår mitt förstånd. Jag längtar redan.
bov skrev:Mycket gnäll på spelare som gjorde bra insatser nu. Yoshi fick applåder när han sprang ut av en anledning. Många bra brytningar som ledde till kontringar. Att han försöker en gång till när det gått bra innan och vi jagar en kvittering kan man inte gnälla på. Misstaget är att snacka sig till ett gult och ännu mer av domaren som inte har överseende med att domslutet var kontroversiellt. Lewicki är del av ett innermittfält som håller ihop fantastiskt bra. Nog för att Adu kanske är vår bästa spelare tillsammans med Wiland, men Lewicki gjorde också sitt jobb och skötte passningsspelet precis så bra som kan förväntas i dagens matchtempo. Rodic skapar kanske inte målchanser på rad, men visar att han behärskar tempot och tar sig förbi ett flertal gånger och lyckas även hålla upp bollen så att resten av laget kan samla sig för possesionsspel på offensiv planhalva. Djurdjic sliter som ett djur, men försöker för mycket. Han klarar inte av spelet utanför straffområdet i detta tempo. Den enda som ens är på gränsen till underkänd. För övrigt märks det verkligen vilka som lirat i CL förut. Wiland, Adu, Tinnerholm och i någon mån Rosenberg är de som har den rutinen och är också våra bästa spelare.
George Orwell skrev:En sak till förresten, Real Madrid var inte alls så bra som jag trodde de skulle vara. Matchen mot PSG kändes körd från minut 1, här fick man inte alls den känsla.
malmoit skrev:Du kommer få något ruggigt jobbiga år att försvara din inställning till honom ;)
Reptilhjärna skrev:INGEN RAKIP, TACK!
Ågesson1 skrev:Själv är jag mycket rädd för att 2016 blir en sämre variant på 2015 utan europaspel och med Tinner, Adu och möjligen Lewicki sålda..
Reptilhjärna skrev:INGEN RAKIP, TACK!
Visar 1 till 30 ( av 2633933 poster )