Malmö - Forum
Liga: Allsvenskan
Arena: Eleda stadion
Malmö - Forum

Liga: Allsvenskan
Arena: Eleda stadion
Malmö - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 11 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 12 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 13 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 14 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
| 15 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
TOTALT 2658225 INLÄGG. JUST NU 35 INLOGGADE.
Blå i exilen skrev:Är det någon som har koll på hur avbetald Nya Stadion är nu? Klubben har väl använt en del CL-intäkter till att slå av lånen hoppas jag. Det är en ganska osexig placering men stärker oss inför framtiden.
Ulfdavid skrev:En PK med en Hjulmann eller någon annan tränare, tack. Nu när vi ska bygga om så vill jag att den nya tränaren får så mycket tid som bara möjligt att arbeta med sina idéer så att vi kan vara bra direkt när allsvenskan drar igång, Ser gärna att truppen spikas i början av januari också. De spelare som inte ska vara med nästa år och som har kontrakt måste ju fått reda på att MFF söker andra lösningar för dom. Sätt allting nu och börja arbeta hårt. Ett år till utanför de direkta Europaplatserna är väldigt dåligt när man betänker de resurser som klubben besitter. Jobbig känsla är att vi börjar på nästan noll när det gäller lagbyggandet. Ca 300 miljoner orsaker till att vara positiv beroende på de resurser som vi har till förfogande. Godmorgon själv förresten :D
ronniedinho80 skrev:Tror ni att vi skulle kunna värva en brasse från högsta ligan i Brasilien? Och då menar ja en stjärnspelare där? Va skulle de kosta tro? Alltså.. Det finns ju så sjukt bra spelare i den ligan om man tänker efter, tex så skulle dom tre bästa lagen där kunna vinna europa league elle r ta 6-7 poäng i CL.
Blå i exilen skrev:Är det någon som har koll på hur avbetald Nya Stadion är nu? Klubben har väl använt en del CL-intäkter till att slå av lånen hoppas jag. Det är en ganska osexig placering men stärker oss inför framtiden.
Ricci skrev:En PK med "Lucia"no idag då?! Godmorgon förresten. ...!
Völlers frissa skrev:Hallå alla himmelsblå! Har en arbetskollega vars storebror hänger i samma kretsar som en viss Vito Stavljanin (!) och tydligen ska Vito ha en kontakt/agent i Sydamerika, närmare bestämt Brasilien. Vito ska ha bett honom att hålla ett öga på en Luciano. Min kollega är inte jätte inbiten, så han visste inte klubb eller nånting mer än att han ska spela i högstaligan. Gjorde en snabb googling på 'Luciano+fotboll+Brasilien' och fick upp följande på youtube och nån transfer-sida: https://www.youtube.com/watch?v=YQaVvsfAGrQ http://www.transfermarkt.co.uk/luciano/profil/spieler/223560 Ser ju bra ut på videon, men verkar dyr? Tämligen intressant i alla fall.
m4e skrev:Sana tror jag skulle fungera optimalt som vänsterytter i ett 4-3-3 där han slipper ta defensivt ansvar. Vet inte varför det aldrig funkade för honom i Holland där han iallafall i början hade den rollen.
Åge Fussball skrev:Alla formationer är mer eller mindre varianter på att spela med tre- eller fyrbackslinje, två eller tre centrala mittfältare och en eller två anfallare. Eikrem är ett typexempel på en spelare som är bäst med två centrala mittfältare bredvid sig. Sen tror jag inte att han nödvändigtvis måste vara offensiv mittfältare, men som en av två innermittfältare blottas hans svagheter för mycket. Precis på samma sätt som man gärna vill backa upp en regista (Pirlo-rollen) med två andra innermittfältare för att kunna använda hans skicklighet på rätt sätt.
Åge Fussball skrev:Han är ingen Guardiola. Passar det inte så tar vi nån annan. Vad är det för klubbar som är på hans nivå enligt dig?
OL skrev:Vettefan om vi är attraktiva nog för Hjulmand. Känns som vi överskattar vår status sett utifrån faktiskt.
Magnus Persson skrev:Du skulle inte kunna utveckla vilka positioner du åsyftar och varför spelarna passar bra i just de positionerna? Särskilt då med tanke på att Eikrem under 25 år aldrig lirat 3-5-2 och att Sana 4-3-3 äventyr i Ajax slutade med att han inte fick dricka vatten på träningarna.
Visar 1 till 30 ( av 2658225 poster )