Malmö - Forum
Liga: Allsvenskan
Arena: Eleda stadion
Malmö - Forum

Liga: Allsvenskan
Arena: Eleda stadion
Malmö - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 2 | 27 | 17 | 4 | 6 | 55 | |
| 3 | 27 | 13 | 9 | 5 | 48 | |
| 4 | 27 | 12 | 9 | 6 | 45 | |
| 5 | 27 | 12 | 8 | 7 | 44 | |
| 6 | 27 | 14 | 2 | 11 | 44 | |
TOTALT 2620073 INLÄGG. JUST NU 30 INLOGGADE.
Peter8689 skrev:Alltså Zlatan kan ju få flytta vart han vill i Sverige, men börjar han lira för en stockholmsklubb, så visar han ju med all tänkbar tydlighet att klubbhjärta för honom inte riktigt är samma sak som det är för mig. Jag tror att han är fullt kapabel att skriva på ett par år för en 08-klubb. Jag ser honom hellre lägga av med fotbollen än att spela för AIK t ex.
TOYS skrev:AIKare lär han aldrig bli. På ett sätt kan jag förstå att han vill bo i Stockholm där han har ett mycket privat boende på en ö, lättare för honom att slappna av och undvika media där tror jag.
Totte skrev:Vill bara påtala att Berget slår in bollen på sitt första tillslag, han tar aldrig bollen med sig. Irrelevant för er diskussion, men rätt ska vara rätt :)
Vikings rule Gauls skrev:Så Zlatan ska bli 08? Kanske även aikare? Tack för tändvätskan inför kommande matcher!
Corvus Corax skrev:2-0 mot Salzburg var i det närmaste kliniskt, Arnason slår bollen till mötande Mackan som tar emot och vinklar upp och slår bollen till Berget i fart som använder 1 tillslag att föra bollen framåt, 1 tillslag att slå in den till Djurjic som vinklar in bollen i mål.
Vikings rule Gauls skrev:Så Zlatan ska bli 08? Kanske även aikare? Tack för tändvätskan inför kommande matcher!
veganen skrev:Håller med riktigt räligt om han flyttar till Sthlm. Sjukt plast
lunnaren skrev:Zlatan tänker alltså flytta hem till Sverige i framtiden men kommer bo i Stockholm "I stället är det Stockholm som lockar när det är dags att rota sig. – Det är mycket större, Stockholm. Det finns fler alternativ och det är lättare att röra sig. Det känns lite mer internationellt och i och med att jag bott mycket utomlands måste jag ha den internationella känslan." Det här låter dock lite förvirrat, vad dillar han om? Malmö en halvtimme från Köpenhamn och ett par timmar till Berlin, Hamburg och resten av kontinenten framför Stockholm som ligger i Europas bakvatten? Fast klart, han kanske vill ha nära till Tallin, Helsingfors o.s.v.
lunnaren skrev:Zlatan tänker alltså flytta hem till Sverige i framtiden men kommer bo i Stockholm "I stället är det Stockholm som lockar när det är dags att rota sig. – Det är mycket större, Stockholm. Det finns fler alternativ och det är lättare att röra sig. Det känns lite mer internationellt och i och med att jag bott mycket utomlands måste jag ha den internationella känslan." Det här låter dock lite förvirrat, vad dillar han om? Malmö en halvtimme från Köpenhamn och ett par timmar till Berlin, Hamburg och resten av kontinenten framför Stockholm som ligger i Europas bakvatten? Fast klart, han kanske vill ha nära till Tallin, Helsingfors o.s.v.
imiffiff skrev:svar nej..lite märkligt att du inte har koll på det.
Bra för svensk fotboll skrev:Det är en intressant logik man har där uppe: helsingborgssupportrar har bl.a. mördat en fyrabarnsfader, skändat gravar och mordhotat spelare, men det är HD:s fel att man har dåligt rykte.
Rosen på Berget (nu större än Zlatan) skrev:Är det öppen stadion i Cl så man kan värma på supportertorget med folk från andra sektioner eller hur funkar det?
andreew skrev:Mailade biljettansvarig hos MFF 22.22 med en fråga om man måste ha med sig årskortet på måndag för att köpa biljett eller om det räcker med årskortnumret, eftersom jag ska köpa till en person utan mail som har 10 mil till Malmö. 22.33 svarar Madeleine Svensson. Imponerande! Tyvärr var svaret tolkningsbart, " Hej! Helst vill vi att du tar med samtliga Årskort då detta går fortare."
Parabellum skrev:Varför inte bara logga in på ticketmaster och köpa sitt paket?
Visar 1 till 30 ( av 2620073 poster )