Malmö - Forum
Liga: Allsvenskan
Arena: Eleda stadion
Malmö - Forum

Liga: Allsvenskan
Arena: Eleda stadion
Malmö - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 4 | 30 | 16 | 3 | 11 | 51 | |
| 5 | 30 | 13 | 10 | 7 | 49 | |
| 6 | 30 | 13 | 10 | 7 | 49 | |
| 7 | 30 | 13 | 9 | 8 | 48 | |
| 8 | 30 | 12 | 4 | 14 | 40 | |
TOTALT 2633997 INLÄGG. JUST NU 8 INLOGGADE.
Guldskon skrev:Tycker Tinnerholm vann den fighten(bäst på plan?). Han var väldigt duktig igår och höjde sig helt rätt match. Konstigt om vi får behålla honom detta transferfönstret också. Även om Ronaldo är en stor filmare så har han bättrat sig mycket tycker jag.
Blå i exilen skrev:Om resultatet igår är inte mycket att säga. Den intressanta duellen Tinnerholm - Ronaldo fick en märklig upplösning. Efter att ha förlorat ett antal dueller på den kanten i inledningen sökte sig Ronaldo till andra delen av planen, Det intressanta är att han tydligen beskyllde Tinnerholm för att filma. Deet ska komma från det hållet, Ronaldo är troligen den värsta filmaren i fotbollens historia så han ska hålla tyst, särskilt som Tinnerholm inte gillar att filma.
Godard skrev:Ja, för ABBA, Stevie Wonder och Beatles har mycket med MFF att göra.
Godard skrev:Ja, för ABBA, Stevie Wonder och Beatles har mycket med MFF att göra.
Smiths skrev:till och med hans Twitter är död.. Hoppas inget hänt
Hoppa Hulda skrev:Det är tyst från Wiman, har jag missat något? Semester, sjuk?
J R Riquelme ** skrev:Ni som såg matchen på tv. Missade linjemannen flera RM-offsider i början av matchen?
Mda forever skrev:Djuret säger rakt ut att han kanske stannar om MFF når Europa nästa år annars inte. Tråkigt att man inte knyter näven i fickan för visst har han mer att ge och det borde han visa i MFF.
Andyyy skrev:Spelar väl ingen roll. Så länge alla ger 110% för MFF under match så får de gärna sno åt sig en tröja efter match. En skitgrej som många här vill göra till världens största grej. Däremot det Rodic gjorde, att stå utanför hotellet, Fy Fan!
Mange S skrev:Snickerboalåten som inte har något med MFF att göra, det är plast.
Marcus van Basten skrev:Var det någon i MFF som sprang och bytte tröja med RM efter slutsignal?
andydahlqvist skrev:Riktigt bra tryck igår från malmö, men helt allvarligt , Madrids publik. Tror dom att det är nån jävla opera dom är på, sämsta klacken jag sett. Nej ska man uppleva fotboll ska man inte ut i Europa , man ska till malmö:)
krlkm skrev:D_IFK, Man är plast för att man väljer sitt favoritlag från TV-soffan. "De där Real Madrid är bra och har bra spelare, de tar jag". Eller andra helt illegitima sätt.
Visar 1 till 30 ( av 2633997 poster )