Malmö - Forum
Liga: Allsvenskan
Arena: Eleda stadion
Malmö - Forum

Liga: Allsvenskan
Arena: Eleda stadion
Malmö - Forum
| Lag | M | V | O | F | P | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 6 | 8 | 4 | 1 | 3 | 13 | |
| 7 | 8 | 3 | 2 | 3 | 11 | |
| 8 | 8 | 3 | 1 | 4 | 10 | |
| 9 | 8 | 2 | 3 | 3 | 9 | |
| 10 | 8 | 2 | 3 | 3 | 9 | |
TOTALT 2675049 INLÄGG. JUST NU 29 INLOGGADE.
Corvus Corax skrev:Rosen på Berget (2016 Eikrems år!) Vill man vara petnoga så är det mellan 20-30% i en grupp som i princip alltid är emot förändringar men dom hörs ofta mest eftersom dom känner sig manade och övriga säger ingenting eftersom dom inte har något att säga. Därför verkar det som att 100% eller om man så vill nästan alla är emot förändringar. //Snart färdig psykolog.
Corvus Corax skrev:Rosen på Berget (2016 Eikrems år!) Vill man vara petnoga så är det mellan 20-30% i en grupp som i princip alltid är emot förändringar men dom hörs ofta mest eftersom dom känner sig manade och övriga säger ingenting eftersom dom inte har något att säga. Därför verkar det som att 100% eller om man så vill nästan alla är emot förändringar. //Snart färdig psykolog.
Luca Banti - en lymmel skrev:Onekligen ett par kliv att ta från FK Karlskoga till Manchester City.
Pågens farsa skrev:Aja, det ryktas att Bornholm tänker göra en Katalonien.
lunnaren skrev:Rumsindelningen i Dubai. Sex sovplatser i varje rum. Vilka två av junisarna får sova på golvet?
Rick Danko skrev:Alltså man behöver inte vara ett modeorakel för att se att det där ser ut som nåt Swidde sket ut efter en dålig räkmacka på Rasta.
Skoogigol skrev:Herrejisses. Efter ett par säsonger i superettan så provtränar 20-årige Yeah Fadi alltså för en div 2 klubb. Det är ingen bra utveckling. Trist.
Corvus Corax skrev:Hade inte möjlighet att kommentera detta innan i dag men har också stött på att rekryteringen av Allan har något skumt med sig. Jag tror det är så här att MFF har kopplat bort massvis av påverkbara faktorer till hur klubbar normalt rekryterar tränare. Faktorer som egentligen inte är nödvändiga. MFF har gått till botten med exakt det vi vill ha för tränaregenskaper även hur vi vill att han ska vara som människa. Jag tror det stör en och en annan, "MFF med den största pengasäcken någonsin tar in Allan Kuhn". Det är nog många som fått för sig att vi ska bräka på.
PA (f.d. Molins artroskopi) skrev:Benjamin Fadi tränar med FK Karlskrona.
Kent Jönssons skamfulla fallande i glömska skrev:Wiki-Johan: Skoog som brutaldominerade Allsvenskan 2001-2004 platsade inte i Bundesliga 2 innan han återvände till Sverige. Kanske kan ge lite perspektiv på att Djurdjic inte tar en plats i Augsburg som är EL-slutspelet. Han har dansat betydligt mer och vidare än en svensk sommar..
henrik2 skrev:Det känns ju faktiskt rätt skönt att ha en tränare som inte är aktuell som förbundskapten. Hade vi haft kvar Hareide hade det varit dagens snackis.
Marvin skrev:Jag läste Lundhs inlägg när det publicerades. Jag läste Borell och andra skribenter runt om i Sverige som ställde sig frågande. Och jag pratar fotboll dagligen med människor som nödvändigtvis inte är himmelsblå. Det finns en relativt utspridd uppfattning om att något inte riktigt stämmer i rekryteringen av Kuhn. Att där skulle kunna finnas mer inbakat än vad som sägs och syns. Det är egentligen bara på Himmelriket som vi har landat i "det här blir bra om DA har gjort valet". Men om du läste mitt inlägg så avslutade jag med att jag skojade. Jag tror inte att Hamrén är klar för MFF. Jag tror inte heller att DA ska träda in som tränare redan nu eller inom en jättesnar framtid. Jag tror att Kuhn är för att leverera. Även om jag inte riktigt förstår ännu hur valet föll på just honom.
Schillaci skrev:Starkt av AIK att vinna med 0-0 mot Midtjylland, ehhh? Expressen slutar inte förvånas.. Edit:tog bort länken, vill inte gynna en så dålig artikel med fler klick. Efter fiaskot – AIK slog Midtjylland För en vecka sedan blev det förlust för AIK mot division 1-laget Vasalund. I dag gick det något bättre för förra säsongens allsvenska trea som spelade oavgjort mot danska FC Midtjylland.
Visar 1 till 30 ( av 2675049 poster )